domingo, 21 de agosto de 2016

Visita a les terres de l'Ebre

He estat tres dies de visita a unes amigues, Míriam i Laura, de L'Aldea i de Lligallo del Gànguil. Vaig anar-hi amb tren. Després de deixar la motxilla a casa de la Míriam, vam anar a fer un tomb pel poble  i, així, veure'l. Després de dinar i de fer una visita a casa de la Laura, vam anar a la plaça de bous. Ja se sap que sóc antitaurí, però això no és com una corrida de toros de Madrid. De fet, no és com creiem que és. Després, vam anar a sopar a casa de la Laura.

El segon dia vam anar a casa de la tieta de la Miriam a banyar-nos en la piscina i dinar allà. Després de dinar i de fer una visita a la Laura, vam anar a la plaça de bous, on vam sopar. Vam veure el bou capllaçat i vam anar a a la fira a jugar a les maquines escurabutxaques. Després vam anar al ball, on van tocar Los 80 principales, un grup de versió de cançons rockeres dels 80.   

El tercer dia, la Laura ens va ensenyar la granja que tenen (ànecs, gallines, gossos, gats, ocells de tota mena, galls d'indis, tocines i un senglar...). Impressionant!! Després de dinar, vam anar a l'estació de tren i cap a Sants. 

Haig d'agrair l'hositalitat que han tingut les familiars de la Míriam i de la Laura amb mi. Moltes gràcies per aquests tres dies a casa vostra! Sabeu que teniu una casa al Vallès Oriental! 

3 comentarios:

Tot Barcelona dijo...

però això no és com una corrida de toros de Madrid
¿ A no ?
¿Qué diferencia hay ?...
a)entre las de Madrid y las de Almería
b)Entre las de Madrid y San Sebastian
c)entre las de Madrid y las de San Fermin

Acaso en Madrid los matan diferente al resto del país Vasco ?
Cuidado con las apreciaciones. Ojo con la estética y más con los que por una u otra causa son taurinos, porque ahora a lo que vamos:
El de L´Aldea ¿no sufre ?, o le piden permiso para atizarlo con una cuerda y joderlo hasta hartarlo o tirarlo por la borda hacia al mar.

En fin.
Salut

Jaime dijo...

Justo en el clavo,Miquel.
Salut a todos

Jaume21 dijo...

Miquel:me refiero a que no son como las que pensamos. He dicho Madrid porque son famosas allí, no he querido diferenciarlas de las de Almería ni de las de Navarra. Soy antitaurino, no soporto el maltrato animal. Y tampoco soy fan de los bous.Lo que he dicho es que en l'Aldea no se maltrata de la misma manera que se hace en una corrida de toros... :En l'ALDEA el toro corre en la plaza y en las calles, no se le pincha, ni se le pega, ni se le mata. Cuando se ve que está cansado, lo llevan al recinto y ponen a otro. Y una vez he visto lo que hacen allí, creo que puedo afirmar que no son igual de crueles que las que estamos pensando. Ya sé que el toro no quiere estar allí (nosotros tampoco querríamos), pero conozco a gente que lo organiza, y, según dicen, lo hacen de tal forma para que sufra lo menos posible. Que se consiga, es otra cosa.

No quiero que tengas una mala impresión de mi: soy conscienciadamente antitraurino y anti maltrato animal. Me había expresado mal, y aunque suene como un tópico, si puedo evitarlo, no mato ni una mosca. Salut