martes, 22 de diciembre de 2009

L'inici

Avui, 18:36 del 22 de Desembre de 2009, per fi m'he fet un blog. Ja feia temps que volia tindre un blog, tenia enveja dels meus 2 germans, de Spitfire (Can Ràbia) i d'Història i Tradició (no cal dir el nom del blog), però per fi en tinc un. Aqui escriuré el primer que em passi pel cap, alguna noticia que jo trobi interessant, de l'Espanyol i qualsevol cosa més, però pels qui no entenguin molt el català (sentir1907 y familia) que estiguin tranquils, tambè escriuré en castellà.
El meu germà m'ha ajudat molt en fer aquest blog, perquè, primer, no sabia ni on ficar-me ni que fer, no tenia gmail i simplement estaba BASTANT perdut en el tema dels blocs, però volia ferme'n un desde fa temps i aqui estic, ja sóc un blogger més; Història i Tradició: GRACIES per ajudar-me a fer aquest bloc.
Abans de tot, em veig obligat a explicar el significat del titol del meu bloc. Pasión Irracional: En principi volia posar a davant un RCDE1900, pero bé, significa que el sentiment que sento jo (i m'imagino que tots el pericos tambè) cap a l'Espanyol no es pot explicar, és únic, inigualable, irracional i no segueixo més perque ho ocuparia tot. És simplement una pasión irracional. Per cert, que tambè aquesta "frase" la vaig veure en una bufande que tinc per casa i com em va agradar es va convertir en el titol del meu blog.
Ah! S'em oblidava, jo sóc en Jaume21, tinc 13 anys i sóc perico.

8 comentarios:

Thalys dijo...

Bueno Pitufo por fin tienes tu rinconcito para poner tus ideas, pensamientos y demás, eso sí espero que las notas no bajen el listón sino que suban o si no ya sabes.
Toma buena nota de tus hermanos en este mundillo de internet y as buenos amigos, estoy seguro que lo conseguirás si vas de buen rollo.
Felicidades, de parte de tu padre, Jaime para unos y Thalys para otros, te deseo en esta nueva aventura

Jaume21 dijo...

Thalys: Tranquilo, intentaré que no bajen las notas (aunque no es tan facil, jeje). Espero hacer buenos amigos, siempre voy de buen royo pero por si acaso estaré "al loro", jeje. Te haré caso, tomaré nota de mis hermanos. Gracias papa, y ten esto en cuenta: ERES EL PRIMERO EN ESCRIVIRME UN COMENTARIO, Y ESO LO TENGO MUCHO EN CUENTA.

Anónimo dijo...

Feliçitats per el blog, ja el tens després de molt temps donant "el coñazo". Ja veus que com et vem dir tenin bones notes ho conseguiries. Sagueix així.
Rosa

Tot Montmeló dijo...

Bueno, gentucilla, felicitats pel bloc. T'ha costat força, però per fi ja el tens. Aprofita'l i fes-ne bon ús ;)
Y "al loro" amb el què escrius ehhh!

Jaume21 dijo...

Jajaja!!
Rosa: Tranquila mama, intentaré que no baixin les notes.
Història i Tradició: Ja tindré compte amb el que dic ja, jeje. Em fixaré en el que escriguis en el teu blog per veure si em em puc copiar XD.

Anónimo dijo...

Holaaa Jaume soy el Oscar!

Felicidades por tu gran Blog.
De momento vas bastante bien, y supongo que seguira yendo bien.

Tanto tiempo insistiendo, al final te has salido con la tuya. jejeej

Jaume21 dijo...

Jejeje, si Oscar, me he salido con la mia. Gracias, esperemos que todo siga bien. Ya nos iremos llamando, y si te aburres no dudes en visitar mi blog, jeje.

lizquies dijo...

Felicitats Jaume i benvingut al món dels bloggers.

M'alegro saber que aquest ha estat el premi per tenir bones notes, i per una altra banda també et vull donar un consell...

el més difícil dels blogs no es tenir-ne un, sino mantenir el que ja tens.

Doncs apa noi, espero que continuis endavant!