lunes, 26 de julio de 2010

Ja sóc curvero!

Aquesta temporada ja no estaré al lloc de sempre, el que posava fins ara al meu perfil. A partir d'ara mateix aniré a La Curva! Juntament amb els meus dos germans i alguns amics.

Ara mateix acabo d'arribar de les oficines del club de recollir el meu nou carnet. Ha sigut tot un embolic: Al principi ens van enviar els carnets en cartes. Estaven tots correctes menys el meu, que estava al meu antic lloc (el de la zona de penyes), però com que jo volia anar a La Curva, em van passar a avaix i al meu lloc estarà la Carme, una amiga del meu pare (que trevalla amb ell). Vam anar a la oficina de La Caixa de Montmeló a recollir el meu carnet, però no havia arribat. Jo tenia por de no poder anar al Ciutat de Barcelona per culpa d'això, però avui hi hem anat i l'hem pogut recollir, encara que hem hagut de fer cua, però hem tingut la sort de que era matí i no feia calor. Després hem anat a la RCDEstil shop (la clàssica Tenda de l'Espanyolista) i hem comprat un banderí i unes xancletes de platja, però aquestes no m'hi cavien. Sort que costaven 2€.

M'imagino que serè del Komando Kria Kuervos com els meus germans. Així que ja em puc anar preparant. Com ja hi havia anat altres vegades a LC (per suplir a algun dels meus germans), ja conec (i em coneixen) alguns Kria Kuervos, com, per exemple, el Puxerdà, i he sentit parlar de moltíssims més, però no els nombraré.


PD: Com podeu veure, ja he actualitzat les meves dades del perfil. I no sé si ho sabreu, però ahir va ser el meu sant (bueno, el meu i el del meu pare, és clar). Ahir va ser Sant Jaume.

Ara i sempre K.K.K.
Komando Kria Kuervos

7 comentarios:

pericogranollers dijo...

vaya vaya asi que al benjamin de la familia ya lo inician en los caminos de la perdicion jajajajajajajaja............saludos

Emilio dijo...

welcome to the jungle

Jaume21 dijo...

Pericogranollers: Hombre... ¿perdición? yo no diría eso... yo diría más diversión... jeje un saludo a ti también.

Emilio: , we got fun and games
we got everything you want
honey, we know the names
we are the people that can find
whatever you may need
if you got the money, honey
we got your desease [...] (Tranquilo no me la sé de memoria, esque la he buscado por el Google.

Xavi dijo...

Ves amb compte a la Curva... que hi ha molt mala gent. T'ho dic per experiència! Sort que aniràs ben acompanyat dels teus germans jijiji!

I recorda: sentarse es rendirse!

Emilio dijo...

In live

Marta Cajaraville dijo...

Felicidades atrasaaadaaas~!!
Y... eres curvero antes que yo... eso no puede ser!!
En fin chico, ¡disfruta de tu estancia en la curva!

Jaume21 dijo...

Xavi: Tu i el Dani em protegireu de les AVALANCHA!s jaja. Doncs els primer dies potser em rebentaré una mica les cames de tant estar de peu jeje.

Nana!: Gràcies! Digue-l'hi al Dani que et fagi curvera, però ràpid! que hi han pocs llocs, jeje. Tu tranquila, quan vegis un lloc a la vora de nosaltres allà et fiques tu :P. Ja et buscarem algun lloc, això si, ho pagues tu ^^ xdxd.