sábado, 10 de julio de 2010

IX Campus d'Estiu RCDE

Com molt pocs ja deuen saber, aquesta setmana he estat al IX Campus d'Estiu RCDE. He estat des del dillus 5 fins al divendres 9 entrenant cada matí, de 10:00 fins les 13:15 més o menys, amb el sol que queia, i la temperatura màxima ha estat de 32ºC i la mínima de 27ºC, però, això sí, cada mitja hora-quaranta minuts anàvem a veure aigua i de tant en tant engegaven els aspersors. Just desprès anavem a la piscina mitja horeta i desprès a dinar.

El primer dia estava molt nerviós, tant que, la nit passada, vaig tindre una mica d'insòmni, però a partir del segon dia ja estava més tranquil.

El primer dia ens vam fer les fotos de presentació, tots junts i amb alguns treballadors (Dani Sànchez Llibre, Eloi, etc...). M'en recordo que quan el presi estava passant entre la gent per fer-se la foto li va preguntar a una noia "d'on ets?", i li va respondre "de Barcelona", "Ah, americana, molt bé".
A partit del segon dia ja vam poder veure alguns jugadors entrenant (al principi nomès a Luis García i De la Peña juntament amb Pochettino), però l'ultim dia vam poder veure entrenant (bueno, dic entrenant però en realitat estaven fent carrera continua) a Luis García, De la Peña, Iván Alonso (que s'ha tornat a rapar el cap) i alguns més (vaig sentir que deien que estava el Forlín, però jo no el vaig veure).

El tercer dia, avans d'entrar, jo i uns amics vam veure a Javi Chica i a Christian Álvarez. Ja entrenant, va vindre Moisés Hurtado a fer-se unes fotos amb nosaltres i, de càmara, estava Francesc Via (Pericos OnLine), i jo, com no, havia de cridar allò de "¡Via dimisión!" un parell de vegades, o sigui, que si al Pericos OnLine o on sigui sentiu un ¡Via dimisión!, ja sabeu de qui és. Desprès el monitor em va renyar dient que no ho havia de dir.
El cinquè i últim dia, també avans d'entrenar, vaig veure a Raúl Baena i em vaig fer una foto amb jugador del filial. Ja entrenant va vindre Javi Chica a fer-se una foto amb nosaltres (Nota: No he pogut posar la foto amb Chica per problemes tècnics (L'ordinador es penjava i anava molt lent)). A la tarda ens van donar una bossa (del RCDEstil Shop, és clar) amb un diploma, unes mitxetes blanques Uhlsport, una targeta del Nico Pareja, un estoig i ticket pel berenar (dos pastes i un suc).

Buscando a Wally: A veure si em podeu trovar en aquestes 4 fotografies. Nomès us donaré una pista: A les quatre fotos, vaig vestit amb samarreta blanca i pantalons blaus, això sí, els pantalons, Li-Ning, és clar. A la primera foto, estic just darrere de l'Eloi.

3 comentarios:

Tot Barcelona dijo...

salut...cuidat ¡¡

Rosa dijo...

Donde no te encuentro es en la foto de grupo, pero en las demás se te ve. Ya sabes que si quieres repetir el próximo año, las notas deben ser como mínimo como este año.
Me alegro de que te gustara y te lo pasaras muy bien.

Jaume21 dijo...

Miquel: Igualment!

Rosa: Ya, esque en aquella és impossible! (La vaig posar per fastidiar xd). Si, ja ho sé que les notes han de ser bones. Jo repeteixo!