martes, 7 de septiembre de 2010

Holidays

Teoricament aquesta entrada hauria d'haver-se publicat el dimarts 7 d'aquest mes a les 10:00h, que es quan començo el primer dia de curs. Si és així el programa va bé. Si no ja ho arreclaré.

Ja s'han acabat les vacances. Ara toca currar. Ja he comprat els llibres pel curs que ve. Que faré tercer d'ESO! Ara tocar tornar al cole, aixecar-me a les 7, mates... Jo!

Com ja sabeu, aquest estiu me n'he anat a Belgique on he visitat Bruxelles, Antwerpen, Malines, Gent i Brugge. A part d'aquest viatje tan marevellós (on et destrosses el cul de les 15 hores sentat...), també he fet altres coses: cada tarda anava a la piscina amb els amics, he jugat a la Play Station (Majoritariament al Prince of Persia: The sands of Time (O Las Arenas del Tiempo, com preferiu) amb el meu germà Xavi), he llegit (Acavar-me el Crepúsculo i Asesinato en el Orient Express) i he mirat de tant en tant els blocs amics i actualitzar aquest bloc. També he jugat amb la meva gossa Laika. Sense oblidar-me que cada matí havia de fer deures, clar.

El dilluns 30 vaig començar de nou els entrenaments de futbol (Al C.F. Montornés), i el diumenge vaig jugar el primer partit de la pretemporada. Vam perdre 1-2 contra el Sant Cugat, i podriem haver empatat si no fos per la cagada que va fer un davanter a l'ultima jugada del partit. El Sant Cugat va anar a pel 1-3, un davanter s'em va escapar i li va fer el pase de la muerte al seu company, però jo vaig reaccionar i rapidament vaig posar el peu i vaig taponar el llançament, just desprès un company meu va agafar la pilota i li va pasar al nostre davanter, que sol davant el porter va fallar.

Després d'un estiu una mica tris per la mort de Tomizawa i el primer aniversari de la mort del nostre capità Dani Jarque toca tornar a la rutina. Encara que no tot és dolent, s'ha complert un any de la inauguració del nou estadi de Cornellà-El Prat.

Bueno, com diuen, fue bonito mientras duró.

Siempre nos quedaran las vacaciones de Navidad.

PD: Com torno a començar les classes us haig de dir que ja no podré actualitzar el bloc tant com avans. Haureu d'esperar una miqueta més per llegir! jejeje, bona tornada a les no-vacances!
___________________________________________________________________
PD: Como vuelvo a empezar las clases os tengo que decir que ya no podré actualizar el blog tanto como antes. Tendréis que esperar un poco más para leer! jejeje, buena vuelta a las no-vacaciones!

4 comentarios:

Tot Barcelona dijo...

ponte a estudiar ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ya nos vale...esto de tantas vacaciones no va bien ¡¡¡¡¡ala....a estudiarrrrrrrrrrrr¡¡¡¡

Jaume21 dijo...

Hace pocos días se ha anunciado la muerte del futbolista catalán del Reus Jordi Pitarque, de 23 años por una parada cardíaca poco después de jugar su último partido.

Jordi Pitarque D.E.P.

lizquies dijo...

Vinga Jaume.... si al final no actualitzar el blog es bo y dolent....

Bo perque significa que estás vivint coses enlloc d'estar davant l'ordinador.

Dolent perque possiblement estás massa enfeinat per actualitzar-lo

L'important es estar aquí.

Bon començament de cole!

AEK FC HAMMERS 21 dijo...

UP THE IRONS