jueves, 29 de septiembre de 2011

Dia dels Pericos a Port Aventura

El diumenge, la meva família, membres de la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló, uns amics meus i jo vam anar al Port Aventura. Va ser tot molt divertit: ens ho vam passar genial!

A les set em vaig aixecar per que l'autocar sortia a les 8:00 cap a Salou. Al arribar, un entrepà i cap al Furius Baco. Després vam anar al Dragon Khan i al acabar al Hurakan Condor. Mai m'hi havia pujat a l'Hurakan Condor, però ahir m'hi vaig montar tres cops (i la veritat és que em va agradar). En definitiva, que ens vam pujar a moltíssimes atraccions (inclús vam repetir!). Després del Tomahawk, vam anar a dinar al restaurant del costat de l'Estampida (la gent diu que està molt bo, i la gent no menteix), i després cap a l'Estampida. No em vaig pujar al Tren de la Mina per que abans hi havia un túnel del terror (i no m'agraden gens aquestes coses), encara que sí vaig entrar a la primera sala i em van explicar la resta: Al principi hi havia un "zombie" amb la cara mossegada, i algú va cridar "oye, tienes algo en la cara..."; després hi havia un hivernacle que semblava ple de marihuana, i la gent deia "¡Un hinvernadero de marihuana! ¡Pasame un cogollo!". Després els meus amics i jo vam estar pensant algunes frases per deixar malament als "monstres", com, per exemple, quan t'espanten, dir-lis: "Tranquilo, yo también tenía problemas con mi padre", o quedar-se com si res i preocupar-se per ell dient-li "¡Ostia! ¿Qué te ha pasado? ¡Llamad a una ambulancia! ¡Rápido!". O si no, la millor (o pitjor, no sé què dir) es estar estil "Bruno": "-Buu! -... Yo este tabique lo tiraría al suelo y lo sejaría estilo loft" o "-Buu! - Este modelito te sienta fenomenal" o "-Buu! -Oye, tienes el pelo estropeado por el sol", o "-Buu! -¡Ahh! ¡Esta pared y esta cortina no pegan para nada!". Potser llegint no fa gaire gaire gràcia, però us asseguro que ens vam "partir" pensant-ho.

També em vaig trobar amb l'Alex Baldolini, i em va saludar! Això és que se'n recorda del meu vídeo! ^.^

Resumint: Va ser un gran dia!

2 comentarios:

Pérez Massó dijo...

Hauries d'haver entrat al Túnel del Terror ^^

Jaume21 dijo...

Dani: Doncs a vegades me'n arrepenteixo de no haver-hi entrat, perque m'han explicat que s'ho van passar de conya! Però encara tinc recent la memòria del túnel del terror del tren de la mina de fa un parell d'anys... Nunca máis! jeje